Правила проживання

ВНУТРІШНІ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ У ГОТЕЛІ «ЯВІР»

Порядок оформлення проживання у готелі «Явір»

Номер у готелі надається громадянам при наявності паспорта чи документа, що його замінює, його ксерокопіюванні, а також заповненої анкети встановленої форми.

Поселення іноземних громадян і осіб без громадянства у готелі проводиться на загальних підставах, при пред’явленні національних паспортів іноземців або документів, що засвідчують їх особу.

Оплата проживання та додаткових послуг відбувається одразу при поселенні.

Час поселення в готелі «Явір» - 14.00. Час виселення із готелю – 12.00. Ранній заїзд у готель чи пізній виїзд із готелю оплачується як 50% від добової оплати вартості номера.

Права і обов’язки гостей, які проживають у готелі «Явір»

  • дотримуватись, встановленого адміністрацією готелю, порядку проживання;
  • не порушувати порядок в готелі, особливо в нічний час;
  • дотримуватись правил пожежної безпеки;
  • дотримуватись правил проживання в готелі;
  • при виході із номера вимкнути світло, замкнути номер, здати ключ в установленому порядку;
  • відшкодовувати збитки у разі втрати або пошкодження майна готелю у відповідності до чинного законодавства.

Гостям нашого готелю не дозволяється:

  • заносити і зберігати у номерах речовини, матеріали і предмети, що є небезпечними для життя і здоров’я громадян та майна;
  • залишати у номері сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключі від номера без попередження адміністрації готелю;
  • забороняється переміщувати меблі в номері;
  • забороняється тримати в номерах домашніх тварин без завчасного попередження адміністрації готелю.

У разі порушень правил проживання у готелі, що призводять до матеріальних збитків, а також створюють незручності для інших проживаючих, ми будемо змушені відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

Скарги або побажання Ви можете залишити у Книзі Відгуків, яка знаходиться у адміністратора.

У нашому готелі Вам надаються наступні безкоштовні послуги:

  • Цілодобове приймання постояльців;
  • Щоденне прибирання кімнати за проханням гостей;
  • Заміна постільної білизни – 1 раз на три доби, заміна рушників – щоденно;
  • Відправка, отримання і доставка листів та телеграм;
  • Зберігання цінностей та багажу;
  • Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги.

Бажаємо Вам Приємного Відпочинку!

З повагою, адміністрація готелю «Явір».

Мережа закладів
EVEREST

Залиште своє повідомлення в цій формі, ми отримаємо його на e-mail і обов`язково відповімо!

_×

Відмінити
Chat