
Правила проживання
ВНУТРІШНІ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ У ГОТЕЛІ «ЯВІР»
Порядок оформлення проживання у готелі «Явір»
Номер у готелі надається громадянам при наявності паспорта чи документа, що його замінює, його ксерокопіюванні, а також заповненої анкети встановленої форми.
Поселення іноземних громадян і осіб без громадянства у готелі проводиться на загальних підставах, при пред’явленні національних паспортів іноземців або документів, що засвідчують їх особу.
Оплата проживання та додаткових послуг відбувається одразу при поселенні.
Час поселення в готелі «Явір» - 14.00. Час виселення із готелю – 12.00. Ранній заїзд у готель чи пізній виїзд із готелю оплачується як 50% від добової оплати вартості номера.
Права і обов’язки гостей, які проживають у готелі «Явір»
- дотримуватись, встановленого адміністрацією готелю, порядку проживання;
- не порушувати порядок в готелі, особливо в нічний час;
- дотримуватись правил пожежної безпеки;
- дотримуватись правил проживання в готелі;
- при виході із номера вимкнути світло, замкнути номер, здати ключ в установленому порядку;
- відшкодовувати збитки у разі втрати або пошкодження майна готелю у відповідності до чинного законодавства.
Гостям нашого готелю не дозволяється:
- заносити і зберігати у номерах речовини, матеріали і предмети, що є небезпечними для життя і здоров’я громадян та майна;
- залишати у номері сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключі від номера без попередження адміністрації готелю;
- забороняється переміщувати меблі в номері;
- забороняється тримати в номерах домашніх тварин без завчасного попередження адміністрації готелю.
У разі порушень правил проживання у готелі, що призводять до матеріальних збитків, а також створюють незручності для інших проживаючих, ми будемо змушені відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).
Скарги або побажання Ви можете залишити у Книзі Відгуків, яка знаходиться у адміністратора.
У нашому готелі Вам надаються наступні безкоштовні послуги:
- Цілодобове приймання постояльців;
- Щоденне прибирання кімнати за проханням гостей;
- Заміна постільної білизни – 1 раз на три доби, заміна рушників – щоденно;
- Відправка, отримання і доставка листів та телеграм;
- Зберігання цінностей та багажу;
- Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги.
Бажаємо Вам Приємного Відпочинку!
З повагою, адміністрація готелю «Явір».